Thursday, December 30, 2010

HiGhlights Game Malaysia Sepanjang kejohanan..

PEnaNtiAn 14 tahun BeRakHiR!!!!~PM umuM CuTi....

Tahniah2 dan tahniah wat pasukan negara yg sememangnya berhak menjuarai piala suzuki AFF..mmg 1 pencapaian yg menakjubkan selepas 14 tahun kempunan mendakap kejuaraan..nk lebih lanjut KLIK sini. Susulan kemenangan tersebut PM mengumumkan cuti umum pada hari jummat ini..BERITA LANJUT DISINI..



Terima kasih kat semua pengurusan pasukan dan yg paling utama kat jurulatih k.rajagobal yg bertungkus lumus membentuk skuad malaysia ini..

<<TAHNIAH SEKALI LAGI DIUCAPKAN PADA PASUKAN NEGARA>>>

Tuesday, December 28, 2010

Final AFF suzuki 2010~BktJalil~

 
~Video Highlights gol2 Malaysia~


Benda pertama nk ckp 1 ja..aku bangga menjadi rakyat MALAYSIA..cewah patriotik gila plak kn..haha...xpe2 kita mmg kena tanamkn semangat patriotik dlm jiwa kita ni..klalu bukan kita rakyat malaysia nk bangga terhadap negara kita sapa lg kn..

entri kali ni mmg nk citer pasal kemenangan 3-0 malaysia mgatasi indonesia la...mmg bez n terbaik game ari ahad aritu...tapi bising lak dgn insiden laser2 ni..meluat lak aku dgr...dh men x bgs mgaku je la ni nk tuduh n salahkan laser2 ni lak...ada ke patut..kita smpai kena blasah 5-1 aritu ada salahkan pdf ke salahakn laser ke...x de kn..kita mgaku men dgn buruk skali...

Haha yg aku bez g tgk kat stadium ni abez2 game dpt masuk tgh2 pdg beb...bkn sng nk sentuh pdg kat stadium 2...dia tadak nk bg punya la masuk pdg ni tp aritu aku dgn geng2 aku dh tngu nk lompat dh tp x da org nk pecah tong masuk dulu..last2 ada 3 4 org indian ni tnya aku bleh ke nk bergambar2 tepi2 2..aku jwb entahnlaj ada FRU kat c2 takut gak nk masuk..Indian 2 pn ckp alah tepi2 2 je xpa kot..

Stat2 diorang ni masuk tepi2 2 aku dgn kwn2 aku pn lompat masuk gak...last2 ada 1 grup manusia dtg serbu masuk gak..pe lg berlari suma masuk tgh2 pdg pegi kat palang gol...haha pe lg bergambar sakan la dlm 2..


<<haha stat kat cni2 ja awl brgambar>>

<<haha last2 smpai terbaring bergambar ats pdg ni>>


haha pnya sakan bergambar tgh2 pdg ni...bkn sng dpt masuk kan...aku pn x penah2 masuk tgh pdg ni...excited abez bergambar..bwh ni da lg aku sertakan gmbr2 len dgn mmbr aku n gmbr waktu game tgh berlansung kat bukit jalil..









bangga beb pegi stadium ari ahad aritu...mmg BERBALOI abez pegi sana gak...tahniah wat pasukan negara yg berjaya mengatasi indonesia dgn 3-0..

TAHNIAH WAT HARIMAU MALAYA!!!!!!!

Thursday, December 23, 2010

DuGaAn2 TiMe nk BeLi TiKeT FiNaL PiaLa AFF SuZuKi

Td aku dgn kwn2 aku jusko ,zul ,belon g beli tiket kat stadium bukit jalil tuk final malysia lwn indonesia ahad nnti...alang2 ada kat kl ni kn apa salhnya sekali sekala g tgk bola kat stadium...bkn slalu malaysia dpt smpai ke final ni.

Pergi stadium td dh lewat petang dh..ingatkan tiket murah abez dh rupa2 nya tiket yg paling mahal yg sold out...tiket RM50 setel kena bedal suma..haha tp bgs la aku x nak la beli yg mahal pnya tiket yg biasa2 sudah janji dpt gak masuk stadium tgk bola..akhirnya aku dpt beli tiket berharga RM30 pnya.

hah ni la la tiket2 yg aku beli dgn kwn2 aku td ni
Nak kuar beli tiket ni pn ada liku2 yg perlu dilalui kot...haha mcm niat kuar nk beli tiket ni x diberkati lak..moto aku tiba2 wat hal mcm2..tiba2 je wayar meter yg disambung kat tayar 2 tercabut..aku x prasan lsng pn..slamat member balakng yg follow tegur..berhenti la kejap cabut wayar 2 dari biar terseret atas jalan raya..

Haha tp suma 2 x berhenti kat c2 je..sambung perjalanan nk g stadium..jalan punya jalan tetiba kwn aku yg follow dri blakang pecut dtg sebelah skali lg..haish pe benda lak la mamat ni aku dok kata dalam ati..tgk2 kwn aku ckp tayar blaakng lak kempis...aiiyooo dugaan abez nk p beli tiket ni ja..slamat ada stesen minyak pam jap tayar 2...slmat x pancit ke apa cuma angin kurang ja..pastu sambung jalan g stadium balik la..

video

Ni dia video kwn aku belon..pnya power boleh pomen2 motor aku cm2 je..serius terer gila mamat ni..pa2 benda pasal eletronik lg la dia power...tabik spring kat kau bELON..HEHE..

Wednesday, December 22, 2010

MoVie GeMpaK baRu OleH KRU : MaLay ChRoniCles

 
<<Trailer citer Malay Chronicles:Bloodlines>>


Ni nk kongsi sket pasal filem baru terbitan kru. Citer pasal perang2 zaman dulu2 termasuk la perang2 zaman dulu kat tanah melayu ni..berkisar tentang pahlawan merong mahawangsa.

Melihat pada trailer ni mmg menarik dan gempak gak filem ni...segala efek grafik yg digunakan pn menjadi.

Kita patut berbangga ada hasil karya yg hebat mcm ni yg dihasilkan oleh org Malaysia...ini akan menaikkan lagi nama Malaysia di persada dunia.. 

Tuesday, December 21, 2010

MeNjeLang PerLawanAN Akhir PiALa SUzuKi!!!!

<<KESEBELASAN PASUKAN MALAYSIA>> 

Menjelang perlawanan akhir nanti mungkin ramai yg tidak mengenali pemain2 negara yg telah berjaya membawa malaysia ke final sejak kali terakhir pada tahun 1996..berikut adalah pemain2 kesebelasan utama malaysia yang rata2 masih muda...

Marilah kita sama2 memberi sokongan dan iringan doa agar mereka diberikan kejayaan pada perlawanan akhir kelak yg bakal berlangsung di bukit jalil..



 

   Penyerang


  • NORSHAHRUL IDLAN BIN TALAHA (PERLIS)
  • MOHD SAFEE BIN MOHD SALI (SELANGOR)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...